Miley cyrus blend ve Flower brush (:

2011-09-08 02:26:00
Miley cyrus blend ve Flower brush (:  |  görsel 1

Herkese merhaba . ben selin . blogla çok ilgilenemiyom ama boş vakit buldukça paylaşım yapıyorum işte .miley'nin yeni saçı falan mitiş olmuş . ataselide smiler yaptım yuppi falan filanda derken blendde yaptım hemde çok güzel çiçek brushları buldum . Paket yaptım falan öyle yani çok konuştum meraklandınız haklısınız -,- . paketin kapağı iğrenç biliyorum ama aklıma bişey gelmedi napiyim yani :D

miley cyrus'un yeni shotlarından bir kaç blend çokta güzel olmuş millleeey <3 psd bana ait değil yanlız :&

#

BURDAN İNDİR BAKALIM (: 

 

0
0
0
Yorum Yaz