Gifler (düzgün hali)

2011-08-01 21:44:00

Merhabalar.Tumblr'dan gifler buldum. Çeviriyim :D Lily: "Eğer bunu açarsam, aptalca müziklerine biraz daha bakabilir miyim?" Miley: "Aptalca müziklerine biraz daha bakabilir miyim?" "Onu sakın açma -.-" Demi: İyi! Selena: İyi! Demi: İyi! Selena: İyi! Demi: İyi! Mükemmel! Bunu yapıyoruz 1: Bir dakika. 3: Napıyor bu ya?! 5: Öldüm Salladım öldüm dışındakileri :D Vayy çok ateşli/seksi görünüyorsun. Merhaba.Ben o "ateşli/seksi piliçin" babasıyım,ben nasıl görünüyorum? :D     Benden bu kadaar :D Taylorsheaven nickli bir arkadaş düzeltmiş :D Aslında daha çok kendim çevirdim.Ve Google'ın iyi çevirmediğini biliyorum. Miley'lilerden ilki tam olmamış ama diğerininki gayet doğru :S Sakın açiyim deme de bayağı yakın.Şimdi "hem doğrusunu bilen varsa söylesin diyo hem de karşı çıkıyo" diyosanız belki biraz öyle olabilir ama napiyim sırf Gogıl'a güvenicek kadar düşmedim zaten."Google-translate'in iyi çevirmediğini söylemeliyim, aklında bulunsun." lafı azcık dokundu *.* -,- Ben de biliyorum kötü olduğunu. . . 6.sınıf ingilizcesi napiyim :D Neyse gene de sağol :D Heralde dizilerden hatırladın biraz da ondan böyle anlaşmazlık oldu bende :D Ama 2. gifte piliç lafı olduğu için seksi/ateşli aynı şey.Neyse uzattım :D Tekrar teşekkür ederim anlamlar gene de yakın oldu :D Gogıl'a güvenme lafından dolayı azcık böyle sinir oldum gibisinden bişeyler var neyseeee. -Eda~ ... Devamı

KendallJenner Png's & Şablon.

2011-07-31 20:17:00

Herkese merhaba . Günlerden birgün Simge geliiiğr ve harika bir şabloooğn yapar. Evet gerçekten harika şuana kadan yaptığım en iyi şablonlardn biri. Aslında bunu sıla izin verirse JD'ye koymayı düşünüyoooğdum ama söyliyemediğğm işte. Oda paylaşabilrsn deyince buraya kadar geldim bende çekinmeden. Evet eklemeseydin ya dediğinizi duyar gibiğim ama bu kadar uğraştığım bir şablonu geri dönüşüm kutusuna sahipsiz atıp gidemem . Yukarıdaki gif'teki gördüğünüz güzel kız Kendall Jenner . Ben bitiyorum o karıyaaağ :D Açıkcası Simge sapıtıyorr.  Ama gerçekten . o Kadın hayatımda gördüğüm en tatlı insan . Tabii ilk değil Rihanna Miley Selenada var tabiisii haa bide Nicki ve Jessie <3 . Tamam ya sakin -.- Sonuçtanda anladığınız gibi ;Şablonu kodlayana kadar ve yapana kadar anam ağladı  . Şablon tam tamına 4 günümü aldı diyebiliriz ve bunun içinde 4 gün dışarı çıkmadan sabahladım düşünün o dereceyim. Hiç üşenmedim birde bunlardan Png yaptım Şablonda kullandıklarımdan . İçinde bir tanesi hariç Hepsi HQ'dirler ve kalitelilerdir. Neyse hadi başlayalım. İndirmek İstiyorsan Tıkla Bakalıım . Buda söylediğim gibi uğraştıran şablon ; ŞABLONU İNDİRMEK İÇİN TIKLA ANACIM.   Haa birde şablonla ilgili birkaç icon koyayim :) . İçine eklediğimde vardır .           Yemin ediyorum bu şablonu yaparkende kodlarkende bitirmek için gün saydım resmen . Neolur artık emeğime küfür etmeden 1 yorumsuz çıkmayın görmüyoruz sanmayın 50 indirime 10 yorumu . Ve bu bize küfür ediyormuşsunuz gibi oluyor. Gerçekten bu şablonun çok güzel olduğuna eminim içine beni en uğraştıran şeyde yazılabilen yazı kodunu... Devamı

Çalışmalar.

2011-07-31 14:44:00

Selam.Bildiğiniz PSD gibi renklendirme yaptım :D Top 4 olarak sıralıcam. EN İYİSİ: Haliyle ilk yaptığın en iyisi olur çoğu zaman.Yaptıklarını hatırlamazsın.Mesela 50 mi 100 mü neyse. İKİİ ÜÜÇÇ Aslında bu da iyi de saçı çok cırt oldu neyse. DÖÖRT Tek kelimeğ. : &Böğğk. Neyse diğerleri.Tumblr'cılara özeniyom yea!   Bunlar da güzel oldu bence.Neyse.Kolon uzuyo .- EDIIT GIF İÇİNDE UZASIN: Orjinali (benim değil) -Eda~ ... Devamı

Paketler

2011-07-30 15:24:00

Ohooy.Evvelsi gün giremedim.Dün Avril-Online ile uğraştım olaylar falan filan JD'te azcık grafik görüüğğn.: Gerçi Ati ve Simge ekledi ama sıra bende :D Günlüğe yönelmek iyidir İndiiiiiiiiiiiiiiiiir İndiiiiiiiiiiğğr.   Linkler yenilendi!   -Eda~ Devamı

blblblblbl :D

2011-07-29 16:50:00

selam melam filan falan :D benim benim VEE  BENİM :D aslında bunu şablon yapıcaktım ama kolonlar filanyapamadım-.- wallpaper/çalışma olarak koyucam :D kaydedince büyürrr :)))) ve bi kaç yaptığım png paket yapmadım..kaydedince büyürler   +  +++     nooot:: BEĞENİR MİSİN? :)  DALIN  ♥ #atasel Devamı